🚚 Gratis Verzending NL & BE . Voor 16U Besteld = Morgen in Huis.

Retourbeleid

Bij GlorySmile.nl bieden we met trots producten en services van hoge kwaliteit. Je kunt je bestelling zonder problemen tot 14 dagen na ontvangst retourneren indien het product ongeopend is. Onze klantenservice zit altijd voor je klaar om al je vragen te beantwoorden.

Bij GlorySmile.nl begrijpen we dat je je graag 100% zeker voelt over wat je bestelt en bij wie je bestelt. Daarom bieden we je een 14 dagen retourservice.

Zodra de retourzending ongeopend door ons ontvangen is, krijg je het bedrag op dezelfde manier waarop je ervoor hebt betaald, van ons terug.

Hoe kan ik iets naar jullie retourneren?

Je product retour zenden is heel eenvoudig; neem eerst contact met ons op.

• Als je je product retour wilt sturen omdat je het niet meer wilt of omdat je je hebt bedacht, dan kun je het retour sturen in de originele verpakking tot 14 dagen na ontvangst. Wij zorgen dan dat je geld zonder problemen terug gestort wordt.
• Wanneer de verpakking van je bestelling bij aflevering beschadigd is en als gevolg daarvan ook je product beschadigd is, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op om een afspraak voor het retourneren te maken.
• Je krijgt bericht wanneer je retour gezonden product bij ons is aangekomen, en wanneer we het bedrag aan je hebben overgemaakt of wanneer we je vervangende product naar je hebben verstuurd. We houden je dus gedurende het gehele proces op de hoogte.
• We maken het bedrag aan je over via dezelfde betaalmethode die je voor de betaling hebt gebruikt.

Zodat je er zeker van kan zijn dat we je retour gezonden producten goed hebben ontvangen, adviseren we je om deze via een ‘Track & Trace’ systeem te verzenden.

Ik wil mijn product retour sturen

Mocht je niet tevreden zijn met je ongeopende bestelling, dan kun je deze retourneren binnen 14 dagen na ontvangst. Als we het product ongebruikt en ongeopend ontvangen, betalen we het bedrag via dezelfde betaalmethode terug als voorheen gekozen is.

Wanneer krijg ik mijn geld terug gestort?

Dit is afhankelijk van je betaalmethode. Meestal duurt dit 2-3 werkdagen.

Hoe weet ik dat jullie mijn product hebben ontvangen?

Zodra we je product hebben ontvangen, krijg je van ons bericht. We laten het je ook weten wanneer we het bedrag aan je hebben overgemaakt of wanneer je vervangende product naar je verstuurd is.

Ik heb een defect product ontvangen

Het is belangrijk dat je contact met ons opneemt zodra je een defect ontdekt. Je kunt contact opnemen met ons klantenservice. Houd je ordernummer bij de hand en vertel ons om welk product het gaat en wat er aan de hand is, we sturen je dan zo snel mogelijk een vervangend product toe.

Er ontbreekt een product aan mijn bestelling

Neem contact met ons op als je denkt dat er een product aan je bestelling ontbreekt. Geef het ordernummer aan ons door en we nemen zo snel mogelijk contact met je op om de ontbrekende producten alsnog naar je te verzenden.

Retouradres

GlorySmile

Zeilbergsestraat 68-B

5751LM, Deurne, NL

Sale

Unavailable

Sold Out